Din Trafikskola Ystad elever

Vi utbildar elever till säkra förare

Din Trafikskola har funnits i Ystad sedan 2005 och vi började vår verksamhet på Malmövägen. 2012 flyttade vi till Oskarsgatan 3A i närheten av Österportsskolan.

Vårt främsta mål är att utbilda elever till säkra förare, så kostnadseffektivt som möjligt. Vi vill dessutom hålla en hög service och en god kvalitet på vår utbildning.

Vi har trivsamma lokaler, lättkörda övningsbilar och stor erfarenhet av körkortsutbildning. Trafikskolan har dessutom ett bra läge när det gäller närheten till övningsområden. Din Trafikskola i Ystad drivs av Lasse Stridsberg som har varit trafiklärare sedan 1975. Lasse är ensam lärare här på trafikskolan och håller i all utbildning.

Vi är naturligtvis medlemmar i STR Sveriges trafikskolors riksförbund vilket borgar för en seriös och kvalitativ utbildning samt en trygghet för dig som elev. Tillsammans lovar vi att göra vårt bästa för att du som elev ska trivas hos oss och framförallt få uppleva lärorika körlektioner.

Sveriges Trafikledares Riksförbund logotyp
Din Trafikskola Ystad Lasse Stridsberg